Zwrot i wymiana

Reklamacja produktu

Nasz dział obsługi klienta jest dostępny pod adresem e-mail lub numerem telefonu, aby rozwiązać ewentualne problemy związane z zamówieniem lub dostawą. Jeśli dostawa zawiera uszkodzone lub niewłaściwe produkty lub produkt był sprzedawany z innymi informacjami w momencie składania zamówienia, prosimy o kontakt pod adresem hej@khadi.pl i przesłanie nam numeru zamówienia wraz ze zdjęciem wadliwego towaru.

Anulowanie i zwroty / odstąpienie od umowy

Możesz zwrócić zamówienie w ciągu 14 dni od otrzymania.
Aby zwrócony produkt mógł zostać przypisany do Twojego konta klienta, prosimy o skorzystanie z naszego wzoru formularza odstąpienia od umowy, który znajduje się poniżej. W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt mailowy z naszym zespołem obsługi klienta: hej@khadi.pl

Masz jeszcze pytanie? Chętnie Ci doradzimy.